Reklamacije
Kako bi što prije obradili Vaš reklamacijski zahtjev molimo Vas da nam pošaljete potrebne dokumente za pokretanje reklamacijskog postupka, i to:
Kod reklamacije potrebno je dostaviti:
- Razlog o reklamaciji (pismeno, elektronički ili usmeno)
- Kopiju računa
- Fotografiju cijelog artikla
- Fotografije oštećenja zbog kojeg se reklamira (poželjno iz više kutova uz adekvatno osvjetljenje)
Opći uvjeti jamstva (uvjeti za sve programe obuhvaćene jamstvom)
- Jamstvo započinje danom kupnje proizvoda od strane krajnjeg korisnika. U slučaju zamjene kupljenog proizvoda jamstveni rok se računa od kupnje prvog proizvoda (od datuma na jamstvenom listu)
- U slučaju reklamacije na kupljeni proizvod potrebno je imati zapisnik o reklamaciji, račun za kupljeni proizvod
- Jamstvo je ograničeno na zamjenu neispravnog proizvoda novim i/ili povrat novaca ako reklamirani dio više iz nekog razloga nije dostupan
- Troškovi nastali od treće strane nisu uključeni u jamstvo (troškovi apliciranja proizvoda itd.…)
- Proizvod mora nanositi kvalificirana/ovlaštena osoba
- Reklamacija neće vrijediti u sljedećim uvjetima:
- Ako s proizvodom nije postupano u skladu s uputama proizvođača
- Ako proizvod nije testirana na manje manjoj površini istog sastava i strukture kao i površina na koju se namjerava nanositi proizvod
- Ako je proizvod korišten na neadekvatan način (nije predviđeno u uputama)
- Ako je proizvod nepravilno korišten
- Ako za proizvod nisu zatraženi i pročitani STL-ovi (sigurnosno tehnički listovi)
- Ako je napravljena manipulacija s proizvodom ( pogrešni omjeri, dodavanje supstanci)
- Ako je proizvod nepravilno skladišten (predugo otvoren bez čepa, niska ili visoka temp. itd…, istekao mu rok valjanosti)
- Ako je oštećenje uzrokovano lošim i nestručnim rukovanjem sa proizvodom
- Ako je proizvod korišten, te je prouzročena šteta, a niste ranije zatražili stručni savjet od stranice www.sredstvazaciscenje.hr putem e-maila
Jamstvo na određeni artikl nije prenosivo te vrijedi samo i jedino prvom kupcu.
Račun kao dokaz kupnje je obavezan za sve reklamacijske postupke. Ako popravak/zamjena artikla ne bude moguća zadržavamo pravo ponuditi zamjenski artikl iste ili veće vrijednosti ili u slučaju nemogućnosti zamjene vratiti dio novca proporcionalan preostalom pretpostavljenom životnom vijeku artikla. Artikl održavajte i popravljajte uvijek i strogo u skladu s uputama proizvođača jer u suprotnom može doći do oštećenja artikla koje bi moglo uzrokovati ozbiljnu nezgodu. Oktan Nautika d.o.o. neće organizirati prikup reklamirane robe, već to treba učiniti kupac o svom trošku. Oktan Nautika d.o.o. jamči za ispravnost proizvoda u vremenu trajanja jamstva (računajući od predaje proizvoda kupcu) te je dužan u slučaju reklamacije proizvoda isti poslati na provjeru i/ili popraviti u razumnom roku, ako to nije moguće dužan je kupcu predati zamjenski artikl iste ili veće vrijednosti, a u slučaju nemogućnosti zamjene vratiti novac. U slučaju spora oko opravdanosti reklamacije proizvod će se dati stručnoj pravnoj osobi i/ili na vještačenje vještaku. U slučaju da se utvrdi opravdanost reklamacije, sav trošak stručnog ispitivanja Oktan Nautika d.o.o., a u slučaju neopravdane reklamacije trošak će snositi kupac. |